MOP BRNO, spol. s r.o., se sídlem Žebětínská 821/70, 623 00 B R N O, IČ 48910546, DIČ CZ 48910546, zapsaná v OR vedeném KS Brno v oddíle C, vložka 11462, má v předmětu podnikání:
- silniční motorová doprava
- realitní činnost
- činnost účetních poradců, vedení účetnictví
- poskytování technických služeb
- technické činnosti v dopravě
- velkoobchod
- správa a údržba nemovitostí
- poskytování služeb pro zahradnictví
Kontaktní údaje |
|||
Sídlo: | Žebětínská 70, Brno 623 00 | Bytová správa: | Žebětínská 70, Brno 623 00 |
Tel.: 547 220 046 | Tel.: 547 381 060 | ||
Email:mopbrno@mopbrno.cz | Doprava a údržba zeleně: | Žebětínská 47, Brno 623 00 | |
Tel.: 547 381 257 |
Správa domů a bytů
Úřední hodiny:
Pondělí | 7.00 – 11.30 hod | 13.00 – 17.00 hod |
Středa | 7.00 – 9.30 hod | 13.00 – 17.00 hod |
Mimo úřední dny ….. po předchozí domluvě
Důležitá telefonní čísla:
Havarijní služba (voda, topení, elektroinstalace): 602 770 427, 547 221 874 … firma Richter
Havarijní služba (výtahy): 602 854 536 …… firma Cenek
V rámci vlastního výkonu činnosti související se zajišťováním správy, provozu a údržby bytového fondu, nebytových prostor a pozemků náležejících k těmto objektům, nabízíme provádění těchto služeb :
- vedeme a archivujeme agendu související se správou domů, bytů a nemovitostí, a to zejména:
- evidenci domů, pozemků a dalších objektů
- dokumenty související s pronájmem bytů a nebytových prostor :
- nájemní smlouvy
- evidenční listy bytů a nebytových prostor
- protokoly o předání bytů a nebytových prostor
- písemná vyjádření vlastníka k bytům a nebytovým prostorám
- výměr nájemného a služeb s tím spojených včetně agendy k tomu náležející a další údaje s využitím PC a programu DES.
- projektovou dokumentaci spravovaných objektů (pokud je k objektu předána)
- evidenci technického stavu domů a dalších spravovaných nemovitostí a příslušné doklady, zejména o vyhrazených technických zařízeních
- revizní zprávy o zkouškách a revizích technických zařízení ve spravovaných objektech
- žádanky a nahlášené požadavky na opravy ve spravovaných objektech
- smlouvy o dodávce služeb spojených s užíváním spravovaných objektů, s jejich údržbou a opravami
- stížnosti uživatelů bytů a nebytových prostor a stanoviska, případně odpovědi správce, nebo vlastníka nemovitosti k jejich řešení
- dále zajišťujeme zejména :
- běžné opravy a údržbu spravovaných objektů
- velké opravy, modernizace a rekonstrukce spravovaných objektů schválené vlastníkem na základě plánu investičních akcí na stávající kalendářní rok
- havarijní opravy, přičemž je správce povinen bezodkladně informovat vlastníka o vzniklé havarijní situaci ve spravovaném objektu
- podklady pro výběrová řízení dle zák.č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek na akce předem odsouhlasené vlastníkem
- přebírání objednaných prací od zhotovitelů, včetně kontrolování kvality a věcného odsouhlasení provedených prací.
- v rámci výkonu správy dále zajišťujeme provádění :
- úklidu společných prostor domů a venkovních prostranství souvisejících s nemovitostí na základě zvlášť uzavřené smlouvy o dílo a kontrolu kvality prováděného úklidu
- kontroly plnění smluvních vztahů v oblasti odvozu tuhého domovního odpadu a zabezpečování nápravy nedostatků
- sledování platnosti revizních zpráv o vyhrazených technických zařízeních a zajišťujeme jejich obnovování
- provozu a údržby zařízení ve spravovaných objektech (zejména vytápění a osvětlení společných částí domu, rozvody domácího telefonu, STA), včetně kontrol, zkoušek a revizí vyhrazených technických zařízení a odstraňování závad specifikovaných v revizních zprávách ve stanovených lhůtách
- výkonu práv a povinností vyplývajících z předpisů o požární ochraně ve spravovaných objektech
- provozu výtahů včetně oprav, pravidelných prohlídek a revizí
- dodávky vody (vodné a stočné) a dále dodávky teplé vody do bytů ve svěřených domech včetně zajištění provozu výměníkových stanic v domech
- dále k našim povinnostem v rámci provádění správy patří :
- zajišťování zpracování vyúčtování služeb poskytovaných nájemníkům nebo vlastníků jednotek v souvislosti s užíváním bytů (dodávky tepla, studené a teplé vody, stočné, el. energie pro společné prostory, úklid domů a společných prostor, úklid a zimní údržba chodníků, STA, výtah, odvoz TDO)
- vedení měsíční evidence plateb nájemného, záloh na služby a záloh do fondu oprav na základě podkladů vlastníka, zpracovávání měsíčních podkladů pro inkasní středisko (SIPO) a předávání v jednom vyhotovení těchto měsíčních předpisů nájemného vlastníkovi (právnické osobě společenství vlastníků jednotek domu), které předává správce inkasnímu středisku (SIPO) v termínech stanovených smlouvou mezi Českou poštou s.p. a vlastníkem
- na požádání mandanta zpracovávat podklady pro : – uzavření smluv na dodávku energií a služeb s jednotlivými dodavateli – uzavření pojištění nemovitého majetku d/ průběžně sledovat náklady na každý dům a byt /program DES/ a registrovat údaje o zaplacení faktur do patnácti dnů od jejich převzetí vlastníkem nebo pověřenou osobou (správcem).
- zajišťovat a třídit informace vedoucí ke vzniku, změně či zániku nájemních vztahů, k čemuž poskytne vlastník správci potřebnou součinnost
- projednávat a řešit stížnosti nájemníků nebo vlastníků jednotek, každou písemnou stížnost a její vyřízení dávat na vědomí vlastníkovi (společenství vlastníků jednotek domu)
- předložit každoročně do 15.12. vlastníkovi (společenství vlastníků jednotek domu) na následující rok návrh plánu investičních akcí a velkých oprav (zejména k odstranění havarijních stavů), a dalších akcí vyplývajících např. ze zákonných předpisů a to za účelem tvorby nezbytných finančních prostředků
- vést pro finanční útvar vlastníka (společenství vlastníků jednotek domu) v případě jeho požadavku hotovostní pokladnu příjmů a výdajů, přičemž k těmto finančním prostředkům se předpokládá předání pokladní knihy vlastníkem správci, kterou je povinen správce nejméně 2x měsíčně po dohodě s pověřeným pracovníkem finančního útvaru vlastníka předložit k zúčtování finančnímu útvaru vlastníka a finanční prostředky předat do pokladny vlastníka
- shromažďovat a předávat vlastníkovi (společenství vlastníků jednotek domu) informace k neoprávněně užívaným bytům ve formě podkladu pro řízení ve věci vyklizení těchto bytů, případně jménem vlastníka (společenství vlastníků jednotek domu) upozorňovat uživatele bytů a nebytových prostor na zjištěná porušování ustanovení Občanského zákoníku upravující užívání bytů nebo nebytového prostoru
- provádět ve spolupráci s vlastníkem (společenství vlastníků jednotek domu) průběžnou informovanost uživatelů bytů (vlastníků jednotek) svěřených mu do správy a to o věcech souvisejících s užíváním bytů a společných částí domu a k tomuto účelu využívat nástěnky v domech, vlastní písemná sdělení uživatelům – vlastníkům jednotek, místní tisk, oznamovací tabule v prostorách správy bytů, ÚMČ a jiné vhodné formy po odsouhlasení společenstvím vlastníků jednotek domu .
Na základě pověření a zvlášť vystavené plné moci vlastníkem (společenství vlastníků jednotek domu), jsme dále schopni zajišťovat pro vlastníka vymáhání dlužných pohledávek společenství vlastníků jednotek domu od dlužníků-uživatelů bytů a nebytových prostor nebo vlastníků jednotek, které vznikly z důvodu neuhrazení nájmu z bytů a nebytových prostor, hrazení záloh na služby a do fondu oprav, případně vyúčtování nedoplatků záloh za služby a fond oprav.
Předpokládáme, že další specifikace nabízených služeb a jejich rozsah, vzájemná práva a povinnosti vyplývající z případně uzavřeného smluvního vztahu, by měly být věcí osobního jednání pokud Vás naše nabídka zaujme.
– e-mail: mopbrno@mopbrno.cz